Taximetriştii la control!

Nicolae Păunescu, şeful Biroului Transporturi din cadrul Primăriei municipiului, a anunţat că în următoarea perioadă se va reface evidenţa taxiurilor din Curtea de Argeş. Potrivit unei decizii a Consiliului Local în municipiul nostru au fost aprobate 120 de locuri pentru taximetrişti, însă mulţi dintre aceştia au renunţat la această activitate, dar fără să anunţe acest lucru la primărie. „În momentul de faţă la Curtea de Argeş mai sunt în jur de 110 taximetrişti, deşi avem 120 de locuri aprobate. Noi o să refacem evidenţa acestora cât de repede, pentru că mulţi dintre ai au renunţat la acest tip de activitate. Din câte am vorbit cu unii dintre colegii lor, am aflat că mulţi au plecat la muncă în străinătate, dar nu au anunţat la primărie că nu mai practică taximetria aşa cum era normal. Prin această verificare ne dorim să vedem câte taxiuri mai sunt în acest municipiu”, a declarat Nicolae Păunescu.
De asemenea, şeful Biroului Transporturi a anunţat şi câteva condiţii pe care trebuie să le îndeplinească cei care doresc să execute servicii de transport în regim de taxi la Curtea de Argeş. Aceştia sunt nevoiţi să întocmească un dosar cu mai multe acte şi să plătească două taxe la primărie. „În primul rând cei care doresc să practice acest tip de serviciu trebuie să deţină permis de conducere, atestat pentru transport persoane în regim de taxi, şi certificatul de agreare emis de Registrul Auto Român. Mai mult decât atât, conducătorii auto au nevoie de aviz medical şi de un aviz psihologic. În plus, aceştia trebuie să plătească la primărie două taxe, una în valoare de 180 de lei, iar cealaltă de 130 de lei”, a mai spus Nicolae Păunescu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email