Sponsorizare de 300 de milioane pentru Primărie

Primăria Curtea de Argeş a primit anul trecut o sponsorizare de 300 de milioane de lei vechi de la SC AMROMCO ENERGY SRL, o societate a cărei principală activitate este extracţia gazelor naturale. Firma a concesionat de la Consiliul Local mai multe mii de metri pătraţi de teren, ultima concesiune fiind dată chiar la sfîrşitul anului trecut, după ce a sponsorizat administraţia locală, potrivit primarului Nicolae Diaconu. „La începutul lui 2013 a fost făcută sponsorizarea. Ei ne-au contactat şi ne-au spus că vor să facă o sponsorizare şi ne-au întrebat şi cam pentru ce”, a spus primarul Diaconu. Edilul s-a gândit că oraşul are nevoie de materiale de promovare, aşa că a decis să facă un album. Astfel, din cele 300 de milioane a fost realizat de către SC Edit Press Piteşti Image SRL, firma lui Nicolae Badiu, un album în 96 de pagini şi 500 de exemplare. „Albumele vor fi date delegaţiilor care ne vizitează, şcolilor, Bibliotecii municipale, iar 10 exemplare merg la Academia Română”, a mai spus Diaconu.
Cu cât mai multă promovare, cu atât mai mulţi turişti. Unde sunt ei, oare?!
Faptul că municipalitatea a decis să cheltuiască 300 de milioane, fie ei şi din sponsorizare, pe materiele de promovare a urbei, e cam ciudat, atâta timp cât abia s-a încheiat proiectul „Curtea Domnescă de Argeş – capitală a turismului românesc”, proiect implementat de Primăria Municipiului Curtea de Argeș și finanțat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3. cu aproximativ 2,5 miliarde de lei vechi.
„Prin implementarea acestui proiect a crescut gradul de promovare și cunoaștere a obiectivelor turistice din municipiul Curtea de Argeș în vederea transformării acestuia într-o destinație atractivă pentru turismul de tip ecumenic, itinerant cu valențe culturale, ecoturism, de tranzit, pentru congrese si reuniuni, de odihnă, recreere și agrement”, potrivit site-ului Primăriei. Mai mult decât atât, principala activitate a proiectului a constat în realizarea de materiale promoţionale – broșuri bilingve 2500 (bucăţi), dvd-uri 1000 (bucăţi), hărți turistice 1500 (bucăţi.), ghiduri turistice 3000(bucăţi), pliante promovare produse 8000 (bucăţi), pliante promovare proiect 1000 (bucăţi), mape 2000(bucăţi), afișe promovare produse 65 (bucăţi), afișe promovare proiect 150 (bucăţi), pixuri 3000 (bucăţi), minicalendare 3000 (bucăţi), brelocuri 3000 (bucăţi), machete miniaturale 3000 (bucăţi), rollup-uri 5(bucăţi), bannere 8 (bucăţi). 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email