Sistem electronic la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor (SPCLEP) Curtea de Argeş a fost dotat, recent, cu un sistem electronic de ordonare şi dirijare a persoanelor, care se prezintă la ghişeele instituţiei. Potrivit conducerii SPCLEP sistemul reprezintă soluţia pentru rezolvarea unora dintre cele mai importante şi des întâlnite probleme în activitatea de relaţii cu publicul – aglomeraţia, ineficienţa şi lipsa de operativitate în ceea ce priveşte serviciile oferite. „Este un sistem util, modern şi economic folosit în relaţiile cu publicul în mai multe instituţii. Astfel, persoanele care solicită servicii instituţiei noastre au posibilitatea de a-şi gestiona timpul şi energia prin sistemul de management implementat. De asemenea, se produce o decongestionare a activităţii funcţionarilor de la ghişeu, fapt ce conduce la creştere a randamentului activităţii serviciului. Totodată, sistemul permite eficientizarea timpului de care dispune persoana care beneficiază de serviciile instituţiei, cetăţenii având parte de servicii de calitate, operativitate şi promptitudine”, a declarat Melania Zarioiu, şeful SPCLEP.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email