Serviciul Public Piețe Târguri şi Oboare (SPPTO) este un serviciu de administrare operativă a unor spații amenajate și neamenajate, aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Curtea de Argeș, având ca obiect de activitate asigurarea, gestionarea și urmărirea permanentă a desfășurării unui comerț civilizat al agenților economici și a diferiților producători agricoli individuali de pe raza municipiului Curtea de Argeș, precum și din celelalte localități limitrofe orașului. Ca să nu mai fie ultimul şef de serviciu care depune raportul de activitate, ca anul trecut, șeful Serviciului Piețe, Marin Florea, a făcut rapid un sumar al activităţii pe 2019 și l-a depus la Primărie. Din raport am aflat că SPPTO are 13 angajați, astfel – un șef serviciu; un tehnician contabil; cinci casieri, iar șase persoane sunt încadrate ca personal de întreținere.
„Activitatea Serviciului Public Piețe Târguri Oboare, raportată la perioada anului 2019 a constat în principal în activitățile curente, cuprinse și în Regulamentul de Organizare și Funcționare al serviciului și în alte activități necesare acestuia”, raportează Marin Florea. Subordonatii săi au încasat chirii și taxe și au organizat licitații pentru închirierea spațiilor comerciale libere.
Marin Florea îşi cere scuze
„Toate aceste activități, precum și altele pe care nu le-am mai înșirat în acest raport de activitate, au fost efectuate în toate cele trei piețe și cele două târguri din orașul nostru, pe durată întregului an 2019. În ce privește activitatea de reparații și îmbunătățiri ale unor obiective avute în planul de lucru și pentru anul 2018, 2019, pot spune că nu s-au realizat din lipsă de resurse financiare destinate acestui scop. (…)
În ce privește realizarea planului la încasări, el a fost în proporție de 99% și anume 712.310 lei în 2019 faţă de 695.544 lei în 2018.
Desigur că deficienţe au fost, sunt și vor mai fi în activitatea noastră, dar noi căutăm să fie cât mai puține an de an! (…)
Ar fi multe de spus privind activitatea noastră, dar sunt probleme curente cu care ne confruntăm zilnic și pe care încercam să le găsim rezolvare pentru binele și confortul cetățenilor acestui oraș”, scrie în raport. La final, Marin Florea îşi cere scuze şi ne îndeamnă pe noi toţi să apelăm direct la el dacă avem probleme în piaţă.
„Pentru toate incidentele și neînțelegerile apărute în cursul anului analizat, dintre (???!!!) cetățeni ai orașului și diferiți comercianți din piață, sau chiar salariați ai serviciului nostru, îmi cer scuze în nume personal și îi rog ca de fiecare data când au vreo nemulțumire să mă caute la biroul pieții pentru a le rezolva în mod pașnic și civilizat”, îşi încheie aproape apoteotic şeful de la Pieţe raportul de activitate pe anul trecut.