Scumpirea gunoiului a produs scandal în tot Argeşul

În toate localităţile care au aderat la ADI Servsal gunoiul s-a scumpit, iar din acest motiv cetăţenii s-au scandalizat. „A ieşit scandal în toate unităţile administrativ teritoriale. Ce s-a făcut în ianuarie şi februarie se va reglementa în luna martie. O să avem o discuţie inclusiv la nivel de ministru să vedem ce se poate face şi ce se întâmplă”, spune primarul Constantin Panţurescu.

Locuitorii municipiului Curtea de Argeş au  aflat cu stupoare că gunoiul s-a scumpit cu aproximativ 25%, în ciuda asigurărilor date de şeful ADI Servsal, Gabriel Moiceanu, la o şedinţă de Consiliu Local. „Toate tarifele scad, iar la persoanele juridice tarifele sunt egalizate la nivel de judeţ”, a declarat Moiceanu în octombrie 2016. Vă reamintim că SC Financiar Urban a câștigat licitația organizată de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară  (ADI) SERVSAL pentru delegarea gesiunii serviciului de colectare și transport a deșeurilor și de operare a Centrului de Management al Deșeurilor din Curtea de Argeș, iar de câteva zile Financiar Urban se ocupă de această activitate care aparţinea până acum societăţii Transarg.  

Facturile emise rămân aşa

Preşedintele ARGCOMS SOCOM, Sandu Nichita, a primit la firmă dar şi acasă un soi de notificare în care scrie care e noul tarif.Directorul ADI SERVSAL, care vorbește și în numele S.C. URBAN FINANCIAL S.R.L., afirmă  că noile prețuri sunt mai mici decât înainte de concesiune, cu 15-18%, iar prețurile practicate sunt cele mai mici din țară. Fac apel la “notificarea straif”, unde scrie negru pe alb că începând cu această data (data emiterii înscrisului) se modifică tariful de la 69,66 lei/mc  fără T.V.A. la 90,59 lei mc fără T.V.A. Atribuții în această chestiune și pentru protecția utilizatorului o au organul deliberativ al administrației publice locale, adică Consiliul Local, dar și Autoritatea Națională de Reglemetare pentru Serviciile Comunitare de utilități publice-A.N.R.S.C., despre care “notificarea – straif”, nu amintește dacă au fost obţinute avizele necesare de la aceste instituții și prestatorul  îndeplinește condițiile de operare”, e de părere Sandu Nichita. Consiliul Local s-a sesizat, dar deocamdată nu are nicio soluţie. Facturile emise deja trebuie plătite, iar pentru cele care vor veni rămâne de văzut ce valori vor avea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email