Ieri după amiază a avut loc o şedinţă extraordinară a Consiliului Local Curtea de Argeş, iar pe ordinea de zi au fost trecute două proiecte de hotărâri. Primul s-a referit la modificarea unei hotărâri anterioare, privind externalizarea serviciului de pază la primărie şi la instituţiile şi serviciile publice de interes local. Al doilea proiect a fost pentru „aprobarea reorganizării Serviciului Public de Gospodărire Comunală (SPGC) şi pentru aprobarea înfiinţării Societăţii Comerciale cu Răspundere Limitată Salubritatea Publică Urbană Curtea de Argeş”. Acest proiect de hotărâre a mai fost pe ordinea de zi a ultimelor două întruniri ale Consiliului Local, numai că de fiecare dată a fost respins. Ieri, însă, aleşii au ajuns la concluzia că e mai bine ca de curăţenia urbei să se ocupe un SRL al Consiliului Local, şi că astfel costurile vor fi mai mici iar calitatea serviciului mai bună. Firma cea nouă rezolvă şi problema disponibilizărilor care trebuiau făcute în rândul angajaţilor primăriei şi instituţiilor subordonate. Administratorul acestei societăţi va fi Gabriel Nastea, consilier local şi fost şef al serviciului de salubritate din cadrul SPGC. Amănunte legate de structura firmei şi declaraţiile, unele spumoase, ale consilierilor locali aflaţi din ziarul nostru de mâine.