Relaţia funcţionarilor cu cetăţenii trebuie să fie „mai bună”

În sala de şedinţe a primăriei municipiului Curtea de Argeş s-a desfăşurat, zilele trecute, conferinţa de închidere a proiectului „Îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate de către Primăria Curtea de Argeş, prin implementarea sistemelor integrate de management. La eveniment a fost prezent şi Nicolae Diaconu, primarul municipiului. Proiectul a început 26 aprilie 2010 şi se va încheia la sfârşitul acestei luni. Valoarea totală eligibilă a acestuia este de 372.000 lei, din care finanţarea nerambursabilă din Fondul Social European este de 316.200 lei, contribuţia de la bugetul naţional este de 48.360 lei, iar 7.440 lei reprezintă cofinanţarea municipiului Curtea de Argeş. Obiectivul general al proiectului, conform unui comunicat de presă, vizează „creşterea calităţii eficienţei serviciilor publice prin implementarea unui sistem de management în Municipiul Curtea de Argeş”.
„Trebuie se avem o legătură foarte bună între departamentele din primărie”
De asemenea, printre scopurile proiectului se regăsesc creşterea capacităţii administrative şi modernizarea Consiliului Local al Municipiului Curtea de Argeş; reducerea costurilor; creşterea gradului de responsabilizare a funcţionarilor în îndeplinirea sarcinilor de serviciu şi debirocratizarea, prin implementarea unui sistem de management al documentelor. Deşi proiectul se apropie de final, rezultatele încă se lasă aşteptate, lucru confirmat chiar şi de primarul Nicolae Diaconu. „Prin implementarea acestui proiect trebuie să oferim servicii moderne, iar relaţia cu cetăţenii să fie alta. Trebuie să avem o relaţie mai bună cu cetăţenii, o comunicare mai eficientă, iar munca noastră să aibă o logică. Astfel, vom putea rezolva cât mai repede probleme cetăţenilor. Trebuie ca dumneavoastră, funcţionarii publici, să implementaţi aceste proceduri. De asemenea, insist foarte mult să existe o legătură foarte bună între departamentele din primărie. Fiecare trebuie să ştie ce să facă, cine trebuie să semneze şi alte lucruri de acest fel. Doar o muncă organizată ne va ajută să reducem timpul de servire al cetăţenilor”, a declarat Nicolae Diaconu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email