Sâmbătă, pe Transfăgărăşan, a avut loc „Raliul Argeşului”, în program fiind incluse 11 probe speciale. Secţiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru şi Capra (toate pe urcare) au fost parcurse de câte doua ori, în timp ce la coborâre în program au
fost incluse toate probele cu excepţia celei denumite Vidraru. Startul a fost programat la ora 08.:01, în Piteşti, în timp ce prima maşină a plecat pe secţiunea competitivă Vidraru la ora 09.54.
Pe site-ul official la raliului, lupta este descrisă astfel – „Gergo Szabo şi-a gestionat excelent avantajul luat în startul competiţiei şi a câştigat prima ediţie a Raliul Argeşului din ultimii 9 ani care s-a disputat pe Transfăgăraăşan. El a fost urmat de Marişca şi Gartofan, însă ordinea celor doi se poate inversa. Bogdan a fost penalizat cu 10 secunde pentru start furat, astfel că rezultatele sunt neoficiale până la ultima şedinţă a CCS.
Gergo Szabo, campionul în exerciţiu, s-a distanţat de restul competiţionarilor după primele patru speciale, în care a izbutit tot atâtea scratch-uri la rând, iar apoi şi-a gestionat excelent avantajul, obţinând cel mai bun timp şi prima poziţie în Raliul Argeşului. În condiţiile date, atenţia fanilor s-a concentrat asupra luptei pentru celelalte locuri de pe podium. Marişca şi Gartofan au arătat încă după primele 4 PS că sunt principalii pretendenţi la poziţiile 2 şi 3 şi, într-adevar, între ei avea să se dea lupta.
Şi a fost una pe muchie de cuţit. Gartofan a trecut prin mari emoţii, mai întâi pentru o pană, pe PS 4, iar apoi pentru că pompa de benzină a maşinii sale a dat semne de oboseală, mecanicii reuşind să o schimbe în ultimele 10 minute ale parcului de service final. A terminat la 4,3 secunde de Marişca, însă, dacă ultima şedinţă a CCS va confirma penalizarea de 10 secunde, pentru start furat, împotriva câştigătorului de la Braşov, atunci Giri va ocupa locul secund.
Poziţia a patra i-a revenit lui Tempesta, cel care, deşi şi-a trecut în cont trei scratch-uri, a fost penalizat de faptul că a pierdut timp pe proba rapidă, în timp ce pe locul 5 s-a clasat Porcisteanu. Acesta şi-a asigurat poziţia pe ultima urcare, dupa ce a schimbat setările maşinii în parcul de service care a precedat ultimele 4 probe speciale. Mihalache, Savu, Raspopa, Keleti şi Aur au completat topul primilor 10 piloţi, cei care pleacă de la Raliul Argeşului cu puncte.
La Grupa A s-a impus Keleti, urmat de Danny si Filip. Cei doi, alături de ocupantul locului 4 la Grupa A, Cozma (învingător şi în disputa juniorilor), au ocupat primele trei locuri în Citroen Trophy. La Grupa K trioul fruntaş este compus din Berari, Groza si Argesanu, iar la Grupa H din Banciu, Cretu si Mirea”.