Primăria angajează un inspector, un consilier şi un asistent medical

Paradoxal, Primăria Curtea de Argeş se dovedeşte cel mai important angajator din ultima vreme de la Curtea de Argeş. Dacă pe la Agenţia locală de Ocupare a Forţei de Muncă posturile pentru cei cu studii superioare sunt rare, în ultima lună Primăria şi-a crescut sensibil echipa, angajând inspectori, contabili, apoi jurişti, consilieri, etc. Se spune că salariile sunt mici în administraţia publică, dar chiar şi aşa sunt mulţi cei care ar dori să ia lefurile astea. Însă, în buna tradiţie, sunt mulţi veniţi dar primiţi sunt doar cei aleşi.
Vineri, pe site-ul Primăriei au apărut trei noi anunţuri de angajare pentru un inspector principal disciplina în construcţii, pentru un consilier asistent relaţii cu publicul şi pentru un asistent medical.
Pentru primele două posturi dosarele de concurs se depun până pe 15 septembrie, rezultatele selecţiei vor fi afişate pe 18 septembrie, pe 25 septembrie are loc proba scrisă iar pe 30 septembrie interviul. Inspectorul în construcţii trebuie să fie inginer, să fi absolvit studii superioare de lungă durată cu diplomă de licenţă şi să aibă vechime de cinci ani. Pentru celălalt post condiţiile sunt mai ciudate, semn că ar putea fi mai mulţi care să se încadreze, dar cel care trebuie să îl ocupe trebuie să fie persoana potrivită. Astfel, consilierul asistent pentru relaţii cu publicul trebuie să fi absolvit ştiinţe ale comunicării sau ştiinţe economice, să aibă un an vechime în specialitatea studiilor absolvite şi să aibă certificat/atestat competenţe lingvistice.
Asistenţii medicali care vor să se angajeze la serviciul medical al Primăriei trebuie să depună dosarele până pe 9 septembrie, iar pe 7 octombrie este programată proba scrisă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email