Primăria angajează un inspector

Primăria municipiului Curtea de Argeș angajează un inspector principal la Compartimentul administrare a domeniului public și privat, iar dosarele de concurs s-au depus până pe 06.07.2022.

Selecția dosarelor se va realiza de către comisia de concurs în data de 13.07.2022, iar rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează la locul desfășurării concursului și pe pagina de internet a instituției publice, la secțiunea special creată în acest scop.

Pe 18.07.2022, la ora 11:00, are loc proba scrisă, iar interviul se va susține într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Candidații trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul din următoarele domenii: științe juridice, științe economice, științe administrative și cel puțin cinci ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de execuție.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email