Consiliul Local a aprobat joi Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management a conducerii Centrului de Cultură şi Arte “George Topîrceanu”, calendarul concursului şi a desemnat reprezentanţii autorităţii deliberative în comisia de concurs şi în comisia de soluţionare a contestaţiilor precum şi condiţiile cumulative necesare unei persoane fizice pentru participare la concurs.
După ce Cristian Mitrofan a fost numit director al Casei de Asigurări de Sănătate Argeş Centrul de Cultură şi Arte a fost condus interimar de Simona Hirică. Depăşind recordurile în materie de organizarea concursurilor pentru un post, administraţia locală a reuşit să facă în jumătate de lună ceea ce altă dată făcea într-un an – a elaborat toate documentele necesare scoaterii la concurs a acestui pot. Sigur, zvonurile prin oraş dau sigur un nume pentru câştigătorul concursului, dar rămâne de văzut dacă zvonurile se vor adeveri, deşi, având în vedere evenimentele anterioare, sunt mari şanse să se întâmple asta.
Care sunt condiţiile
Principala condiţie pentru cei care vor să se înscrie la concurs, studiile, a stârnit un val de …emoţie. S-a vorbit despre tinerii care trebuie promovaţi, despre studiile multe şi înalte pe care trebuie să le aibă, etc. Până la urmă, s-a decis ca vechimea să fie de şapte ani, iar studiile – din categoria socio – umane, adică cienematografie şi media, teatru şi arte, muzică, arte vizuale, limbi moderne, limba şi literatura română, jurnalism şi ştiinţe ale comunicării, studii culturale. Calendarul concursului este următorul – 22 februarie data limită de depunerea a proiectelor de management, 23 februarie selecţia dosarelor, 15 martie analiza proiectelor de concurs, prima etapă, 30 martie susţinerea proiectelor de concurs în cadrul interviului, a doua etapă, 31 martie rezultatele. Din comisia de concurs face parte şi Ştefan Dumitrache.