Ședința ordinară a lunii iulie a Consiliului Local Curtea de Argeș este programată pentru luni 17.07.2023, la ora 15,00. Pe ordinea de zi sunt cinci proiecte de hotărâri, printre ele figurând și unul referitor la organizarea Zilelor Municipiului, între 10 și 15 august. Iată care este ordinea de zi:
1.Aprobarea procesului verbal încheiat în ședință ordinară din data de 31.06.2023.
2.Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind Funcționarea și exploatarea stațiilor electrice de încărcare a autovehiculelor în Municipiul Curtea de Argeș
3.Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind utilizarea serviciului de închiriere biciclete în regim de self-service în Municipiul Curtea de Argeș
4.Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată în municipiul Curtea de Argeș
5.Proiect de hotărâre pentru modificarea H.G.L. nr. 7912023 privind completarea Programului de lucrări al Serviciului Public de Gospodărie Comunală pe anul 2023
6.Proiect de hotărâre privind aprobarea alocării din bugetul local a unei sume în vederea organizării Zilelor Municipiului Curtea de Argeș.