Numărul reclamaţiilor depuse de argeşeni la OPC este în continuă scădere

Numărul reclamaţiilor depuse la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Argeş este în continuă scădere. Astfel, daca în 2011 au fost înregistrate 1.758 de sesizări iar în 2012 au fost înregistrate 1.600, în primele nouă luni ale acestui an au fost formulate doar 1.140, estimarile fiind că până la finalul anului vor fi în jur de 1.500 de sesizări. „Această scădere a reclamaţiilor arată, evident, faptul că activităţile de îndrumare şi control au fost foarte eficiente”, a apreciat prefectul Cristian Soare. Pe lângă soluţionarea sesizărilor primite, o componentă importantă a activităţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor Argeş a fost şi aceea de control tematic. Au fost efectuate controale pe 28 de domenii de interes pentru cetăţeni, precum verificarea respectării prevederilor legale privind protecţia consumatorilor la prestatorii de servicii de schimb valutar şi la service-urile auto, precum şi încadrarea în cantitatea netă declarată pentru produsele alimentare ambalate. De la începutul anului au fost realizate 1.335 acţiuni de control, în condiţiile în care la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Argeş lucrează doar opt comisari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email