Mai puţină birocraţie la Primărie

În curând, la nivelul Primăriei va fi implementat un modern sistem informatic ce va uşura munca funcţionarilor publici şi în acelaşi timp va permite argeşenilor să obţină documentele solicitate într-un timp mult mai scurt. Proiectul va fi finanţat cu bani europeni iar principalul avantaj al acestui sistem informatic l-ar constitui o mai mare transparenţă în circuitul documentelor pentru că toate actele care vor intra în Primărie vor fi arhivate electronic. Practic, cererile cetăţenilor sau alte documente care ajung la sediul administraţiei locale vor fi scanate, introduse în sistem şi apoi vor fi repartizate automat compartimentului care se va ocupa de rezolvarea lui.
„Pentru realizarea cererii de finanţare, Primăria Curtea de Argeş nu a plătit absolut nimic. Proiectul a fost scris foarte bine şi astfel am reuşit să obţinem finanţarea. Valoarea totală a proiectului este de 372.000 lei fără TVA, iar municipalitatea va plăti numai cofinanţarea, adică 7.440 de lei. Implementarea proiectului va dura 18 luni”, a precizat primarul Nicolae Diaconu la conferinţa de presă de lansare a proiectului, conferinţă care a avut loc ieri. În urma implementării acestui proiect Primăria Curtea de Argeş va beneficia de un sistem de management integrat al calităţii serviciilor furnizate, un sistem informatic de management al documentelor şi înregistrărilor precum şi de angajaţi instruiţi, eficienţi, performanţi, profesionişti şi protejaţi din punct de vedere al sănătăţii şi securităţii în muncă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email