Lucrările de modernizare a DN 73C Curtea de Argeș-Tigveni-Râmnicu Vâlcea urmează să fie scoase la licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va lansa licitația pentru modernizarea  DN 73 C Curtea de Argeș-Tigveni-Râmnicu Vâlcea, așa numitul lot 6 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești în această vară, a informat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Astfel, acesta a precizat că săptămâna aceasta, „aproape sigur” CNAIR va recepționa studiul geo pe care l-a realizat Proiect Construct Regiunea Transilvania, iar licitația pentru execuție să fie lansată la vară.

Studiul geo pentru modernizarea DN 73 C Curtea de Argeș – Râmnicu Vâlcea este aproape gata, a mai declarat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor. Proiectul pentru modernizarea DN 73 C, ruta ocolitoare pentru DN 7 – Dealul Negru, este practic legătura municipiului Râmnicu Vâlcea la Autostrada de pe Valea Oltului. Totodată, pentru investigațiile din teren pentru proiectul de reabilitare DN 73 C Curtea de Argeș – Tigveni termenul de realizare este luna iunie, precizează CNAIR.

Documentațiile sunt făcute de Proiect Consult – Regiunea Transilvania

Vă reamintim că în aprilie 2022, CNAIR și firma de proiectare Proiect Consult – Regiunea Transilvania au semnat două contracte: „Elaborare documentație de avizare a lucrărilor de intervenții pentru “DN 73C, km 44+800 – km 55+000, Curtea de Argeș – Tigveni” (Lot 1) și Elaborare studiu de fezabilitate pentru “reabilitare / modernizare DN 73C, km 55+000 – km 68+000, Tigveni – Municipiul Râmnicu Vâlcea” (Lot 2)” pentru suma de aproximativ 5 milioane lei.

Modernizarea Drumului Naţional 73 C Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea presupune, pe lângă refacerea structurii rutiere şi consolidări punctuale, lărgirea platformei drumului la 10 metri, din care 7 metri cele două benzi de circulaţie, iar restul de 3 metri benzi de încadrare şi acostament consolidat (legătura nu va fi la profil de drum rapid cu patru benzi şi separatoare de sens, CNAIR preferând soluţia modernizării unui drum deja existent). Lotul de 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum național pe anumite sectoare și realizarea de variante noi de traseu, care să amelioreze considerabil fluența și siguranța circulației.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email