Licitaţiile se fac altfel la Curtea de Argeş. Caietele de sarcini, vândute înainte de a fi gata

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul (UATM) Curtea de Argeş a fost obligată să înapoieze Ministerului Dezvoltării 34 de miliarde pentru deficienţe constatate la implementarea proiectului „Creşterea calităţii infrastructurii rutiere”, după cum aţi aflat în exclusivitate din ziarul nostru. Experienţa, neplăcută, pe banii contribuabililor, nu a fost suficientă, se pare, căci Municipalitatea a comis-o din nou. A scos la vânzare un caiet de sarcini înainte ca acesta să fie făcut şi aprobat de Consiliul Local.

Aţi aflat din INTERES ARGEŞEAN că Primăria scoate la licitaţie platoul din faţa sălii de sport pentru organizarea Festivalului Medieval, care a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute, şi pentru Zilele Municipiului, programate pentru jumătatea lunii august. Pe 4 iulie a avut loc licitaţia pentru închirierea platoului pentru Festivalul Medieval care a avut loc între 7 şi 9 iulie. Nici până astăzi anunţul de atribuire nu a fost publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice(SEAP), aşa cum zice legea, dar asta nu este singura problemă.

Caiet de sarcini aprobat pe 27 iunie, anunţul că poate fi cumpărat, pe 19 iunie

La şedinţa ordinară a lunii iunie, care a avut loc pe 27, Consiliul Local a aprobat caietele de sarcini pentru închirierea platoului din strada 1 Decembrie cu prilejul Festivalului Medieval şi a Zilelor Municipiului. Referatul care justifică închirierea are numărul 16045 şi este datat 21 iunie. Mai departe , cele două caiete de sarcini au acelaşi număr, amândouă, 16045, şi sunt tot din 21 iunie. Pe site-ul Primăriei este publicat şi anunţul licitaţiei, dar pe 19 iunie! Cu două zile înainte de a fi aprobat de Consiliul Local.  E greu de explicat cum cineva ar fi putut să cumpere caietul de sarcini cu câteva zile înainte de a fi gata şi aprobat de Consiliu. Sigur, trebuia respectat termenul de minim 15 zile între publicarea anunţului şi data licitaţiei, cine se mai încurcă în lege?!

Situaţia e cunoscută la nivelul Primăriei. Surse oficiale ne-au spus că la licitaţia din 4 iulie nu s-a prezentat nimeni, aşa că administraţia locală va aplica tarifele aprobate pentru închirierea parcării –alimentaţie publică 20 de lei metrul pătrat pe zi, parc distracţii 15 lei metrul pătrat pe zi, activităţi comerciale 12 lei metrul pătrat pe zi, iar meşterii populari ar urma să plătească un leu pentru un metru pătrat pe zi. Cu privire la datele absolut aiuritoare la care s-au făcut actele…e o problemă şi poate că cineva, la un moment dat, va răspunde pentru asta.

Deocamdată, salariaţii Primăriei au tăiat chitanţe celor care şi-au amplasat pe platoul din faţa sălii de sport tarabe şi tiribombe. Trebuie să aflăm şi cât s-a încasat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email