Licitaţia pentru contractul de gestionare inteligentă a iluminatului public este blocată

Primăria Curtea de Argeş a scos la licitaţie pe sistemul electronic de achiziţii publice, în octombrie 2020, contractul pentru „Servicii de elaborare proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări de construcții pentru obiectivul de investiții Eficienţa energetică prin implementarea sistemului de gestionare inteligentă a iluminatului public în Municipiul Curtea de Argeş”.

Obiectul contractului de achiziție publică îl reprezintă servicii de elaborare proiect tehnic de execuție, inclusiv detalii de execuție, asistenţă tehnică din partea proiectantului și lucrări de construcții în acestui proiect finanțat prin POR . Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 7.321.641,00 lei (fără TVA).

Patru oferte depuse

Potrivit sistemului electronic de achiziţii publice, au fost depuse mai multe oferte,  astfel – FLASH LIGHTING SERVICES, EURO-AUDIT SERVICE, TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS, ofertanţi unici, şi asocierea AMIRAS C&L IMPEX S.R.L (Leader),SICAL.

„Au fost depuse contestaţii, iar licitaţia este blocată momentan. Aşteptăm decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. Unii au fost excluşi din licitaţie, au făcut contestaţii şi au cerut să vadă şi documentele altor ofertanţi”, ne-a spus Gh. Greavu, şeful Biroului Investiţii din Primărie. Contestaţiile au fost depuse anul acesta.

Potrivit prezentării de pe site-ul Primăriei, obiectivele specifice ale proiectului sunt- extinderea sistemului de iluminat public – extins 2,20 km, creșterea numărului de aparate de iluminat la 2860 aparate LED, scăderea consumului estimat de energie electrica la 612.474,00 KWh/an, reducerea emisiilor de CO2 cu : minim 51,05%(176 echivalent tone CO2 la sfarșitul implementării).  Perioada de implementare a proiectului este  13 noiembrie 2017 –  31 octombrie 2022.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email