La Primărie se desfiinţează funcţii şi se înfiinţează altele noi

La şedinţa Consiliului Local de astăzi se va discuta şi despre organigrama şi statul de funcţii ale primăriei şi ale serviciilor subordonate fără personalitate juridică. De asemenea, consilierii locali vor dezbate şi câteva modificări propuse la organigramă. Astfel, potrivit referatului realizat de şeful Biroului de Resurse Umane, Dorin Savu, modificările făcute se referă la desfiinţarea funcţie publice de inspector superior din cadrul compartimentului relaţii cu publicul, desfiinţarea funcţiei contractuale de inspector specialitate din cadrul compartimentului analiză – sinteză financiară –  învăţământ – sănătate  – servicii publice, redenumirea compartimentului şi înfiinţarea funcţiei publice de inspector principal în cadrul aceluiaşi compartiment, mutarea funcţiei de administrator în cadrul compartimentului auxiliar şi redenumirea compartimentului, mutarea funcţiei de arhivar în cadrul biroului resurse umane şi redenumirea compartimentului.
Compartiment noi pentru implementarea proiectelor cu fonduri europene
Alte modificări propuse se referă la redenumirea compartimentului registru agricol în compartimentul agricol, înfiinţarea funcţiei contractuale de funcţionar la compartimentul relaţii cu publicul, înfiinţarea compartimentului de implementare a proiectelor din fonduri externe nerambursabile cu un număr de patru posturi pe durata de implementare a proiectelor.
Primarul Nicolae Diaconu a spus, referitor la acest din urmă compartiment, că a obţinut avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru înfiinţarea a patru posturi pe perioada implementării proiectelor, dar nu va angaja decât două persoane, pentru că municipalitatea nu-şi permite să plătească mai multe salarii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email