La Primărie se înfiinţează un compartiment de executări fiscale

Şeful Biroului Resurse Umane din Primărie, Dorin Savu, a studiat sute de organigrame în ultimele luni, şi a încercat să o adapteze şi pe cea a instituţiei la care lucrează astfel încât unii funcţionari să nu mai stea degeaba în timp ce alţii se spetesc muncind.  Sigur, şi pe el l-a pus la treaba primarul Panţurescu, după ce a constatat că unele compartimente nu au suficient personal. Roadele studiului şefului de le Resurse Umane s-au concretizat într-o propunere pe care Consiliul Local a acceptat-o la şedinţa ordinară a lunii noiembrie, şedinţă care a avut loc marţi, în care a fost adoptat un proiect de hotărâre referitor la „modificarea structurii funcţiilor publice la aparatul de specialitate al primarului”.

Ce se întâmplă cu funcţionarii publici

Astfel, conform noii organigrame, la Primărie se înfiinţează patru funcţii publice, din care o funcţie de conducere de şef birou investiţii, achiziţii publice şi management de proiect, o funcţie piblică de execuţie  inspector asistent la compartimentul achiziţii şi două funcţii publice de execuţie inspector debutant la noul compartiment de executări fiscale. De asemenea, Serviciul de impozite şi taxe locale va fi reorganizat în patru compartimente – cel de constatare – impunere – persoane fizice, compartimentul constatare – impunere – persoane juridice, compartiment de executări fiscale şi un compartiment evidenţă şi încasare venituri.

O altă modificare presupune transformarea Compartimentului de investiţii şi achiziţii publice în Birou de investiţii, achiziţii publice şi management de proiect constituit din – o funcţie de conducere şef birou, un compartiment de investiţii publice, un compartiment de achiziţii publice şi un compartiment de management de proiect. Funcţionarii publici existenţi  îşi vor păstra funcţiile şi vor fi numiţi prin act administrativ al primarului în noile structuri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email