Muzeul Municipal Curtea de Argeş a fost acreditat temporar în decembrie anul trecut de Ministerul Culturii pentru o perioadă de şase luni, cu o condiţie – completarea organigramei cu posturi de specialitate pentru istorie medievală, modernă și contemporană.
Acum, angajaţii Muzeului sunt – managerul, muzeograf, documentarist, conservator, gestionarul custode (debutant), desenator artistic, supraveghetor.
Săptămâna trecută Consiliul Local a aprobat noua organigramă şi statul de funcţii la Muzeul Municipal pentru anul 2022, prevăzute cu 11 posturi, cu următoarele modificări: desființarea postului vacant de arheolog; desființarea postului vacant de conservator; înfiinţarea a două posturi de muzeograf.
„Modificarea organigramei este necesară că urmare a rezoluției Comisiei Naționale a Muzeelor și Colecţiilor din 26.10.2021 prin care se condiționează reacreditarea Muzeului Municipal Curtea de Argeş prin existenţa în organigrama Muzeului a următoarele posturi de specialitate: specialist istorie medievală, modernă și contemporană. Menționez că muzeograful din cadrul instituției este specialist pe istorie medievală”, explică managerul interimar al instituţiei, Gabriel Moisescu, modificarea.