Începând cu data de 07.12.2020, pe durata stării de alertă, studierea dosarelor în arhivă se va face numai după efectuarea unei programări în prealabil, prin telefon/fax/email, iar pentru fiecare persoană programată se va aloca un interval de maxim 15 minute, se arată într-un comunicat postat pe site-ul instanţei. Va avea acces în arhiva instanţei persoana programată, la ora stabilită, aceasta putând fi însoţită de încă o altă persoană (avocat, tutore, părinte, avocat, reprezentant legal sau convenţional, însoţitor), precizează documentul citat.
Astfel, program de lucru cu publicul este următorul – arhivă: luni şi miercuri, între 09.00-12.00, pentru justiţiabili, avocaţi, experţi şi între 13.00-15.00, numai pentru avocaţi şi experţi; registratură – vineri, între 09.00-12.00 şi între 13.00-15.00.
Se recomandă ca cererile adresate instanţei să fie comunicate prin poştă, fax sau email.
Accesul justiţiabililor şi a reprezentanţilor acestora în sala de judecată se va face în limita locurilor din sală, nu mai mult de 2 persoane pe rând. Celelalte părţi şi reprezentanţii lor vor folosi pentru aşteptare holul principal şi curtea instanţei, cu păstrarea distanţării fizice, în scopul prevenirii răspândirii pandemiei cu virului SARS-COV-2.