La Aquaterm încasările se fac doar între 7.30-12.30

Activitatea cu publicul a fost restrânsă

Începând cu data de 19.03.2020, activitatea de relații cu publicul, în ceea ce privește sesizările, avariile și reclamațiile se va desfășura doar telefonic la numerele de telefon: 0248721939; 0725930456, prin fax la numărul: 0248722383, prin e-mail la adresa:  aquaterm@xnet.ro sau prin corespondența poștală, pentru a preveni  răspândirea infecției cu noul coronavirus.

Începând cu aceeași dată, activitățile de facturare și încasare se vor desfășura zilnic în intervalul 7.30-12.30.

Documentațiile pentru avize se vor trimite doar prin poștă , iar termenul pentru eliberarea avizelor este de 30 zile calendaristice.

Pe perioada declarării stării de urgență, nu se vor face branșamente noi, nu se vor încheia contracte noi cu persoane fizice, nu se vor face schimbări de partidă și nu se va citi indexul.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0248721936.

Măsuri speciale la casierii

La începutul săptămânii trecute, la casieriile operatorului de apă canal, Aquaterm, a fost aglomeraţie, fapt ce a determinat conducerea să ia măsuri. „Am montat repede geamuri termopan care să izoleze casierii de public. Le-am dat măşti şi mănuşi, dar am considerat că nicio măsură de protecţie nu este excesivă”, spune directorul general al Aquaterm, Claudia Mihăilescu. Există şi gel dezinfectant la ghişee, gel pe care toţi cei care intră şi ies trebuie să-l folosească.

Cei mai mulţi dintre clienţii societăţii au solicitat deschideri de partide, refacerea contractelor închise, semn că ar putea fi vorba despre cei care s-au întors în ţară. O altă categorie numeroasă a clienţilor a fost cea a bătrânilor, care s-au grăbit să achite factura la apă şi canal. Şi aceştia din urmă au fost sfătuiţi să stea în casă şi să plătească utilităţile după ce trece pandemia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email