În 2016 la Primărie s-au primit 53 de solicitări de informaţii

Doar 53 de solicitări de informaţii publice s-au primit în 2016 la Primăria Curtea de Argeş, conform raportului publicat pe portalul instituţiei. Din cele 53 de solicitări 12 au fost pentru utilizarea banilor publici (contracte, investiţiii, cheltuieli), 7 pentru acte normative, reglementări, una pentru activitatea liderilor instituţiei, 31 au fost solicitări pentru informaţii din baza de date privind creanţe fiscale, copii autorizaţii construcţie, copii registru agricol, înregistrare şedinţă publică, plan urbanistic, iar două au fost reclamaţii administrative. În tot anul trecut, 15 persoane fizice şi 36 de persoane juridice s-au adresat Primăriei cu solicitări. Tot la capitolul transparenţă şi informaţii publice e de notat faptul că de pe site-ul Primăriei au dispărut cu totul concursurile şi rezultatele concursurilor organizate de instituţie. De la începutul acestui an cetăţenii nu mai pot să afle ce concursuri sunt, unde, când şi nici cine le-a câştigat şi cum. Legea e însă clară, iar portalul Primăriei trebuie oricum să ofere mult mai multe informaţii decât oferă acum.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email