Fabrica lui Moş Crăciun aşteaptă vizitatorii în deplină siguranţă

Societatea care deţine marca „Fabrica lui Moş Crăciun”, ARGCOMS, cea care a adus la Curtea de Argeş sute de mii de turişti în fiecare an, a deschis şi magazin online. „Este un site care vorbeşte şi despre tradiţiile argeşene, cum au trecut ele de la arhaic la modern. Noi ducem mai departe tradiţiile zonei. Avem circa 500 de produse în magazinul online, plus alte câteva sute pe care le vindem prin platforme marketplace –  emag.ro, localo.ro şi breslo.ro.”, spune Sandu Nichita, preşedintele ARGCOMS.

Şi magazinul fizic este deschis în locul pe care îl ştie toată lumea, la intrarea în oraş, vizavi de unitatea militară. Şi aici vizitatorii sunt aşteptaţi, ARGCOMS relocând secţiile astfel încât să se respecte condiţiile de distanţare. „Fabrica lui Moş Crăciun a fost reorganizată şi s-a mutat în spaţii deschise, iar demonstraţiile se văd pe un display. Copiii se uită pe fereastră la spiriduşii care fac minuni şi transformă sticla în globuleţe minunate aşa cum se uită Moş Crăciun pe geam să vadă dacă cei mici sunt cuminţi, ca să le aducă daruri”, mai spune juristul Sandu Nichita.

De altfel, totul a fost adaptat pentru respectarea condiţiilor, de la exteriorul clădirii şi felul în care acesta a fost împodobit, la renii care sunt afară, în aer liber. Magazinul a fost mutat şi intrarea se face direct din exterior, cu circuite pentru intrare şi ieşire, vizitatorii respectând distanţa. „Aşteptăm vizitatorii cu noutăţi şi preţuri bune şi pe site şi la magazinul nostru fizic. Adresabilitatea este cu 30% mai mică faţă de anii precedenţi, dar găsim metode pentru a supraviuţui şi nu a sta cu mâna întinsă la Guvern, cum stau unii. Suntem într-o situaţie atipică, trebuie să ne adaptăm şi să supravieţuim”, declară preşedintele ARGCOMS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email