Şeful de la Urbanism spune că proprietarul terenului din faţa supermarketului Lidl A spart asfaltul şi a ocupat trotuarul cu autorizaţie!

Mai mulţi argeşeni ne-au sesizat al redacţie faptul că în zona Hidroserv, în faţa magazinului Lidl, cineva a spart trotuarul şi strada ca să împrejmuiască un teren. Din cauza lucrărilor se circulă cu mare greutate acolo, iar din trotuar a mai rămas doar o bucăţică. La faţa locului, lucrurile arată rău pentru cetăţeni, dar în acte, proprietarul terenului, omul de afaceri Cosmin Zarioiu, stă foarte bine. „Am eliberat o autorizaţie de împrejmuire a terenului proprietate personală, iar lucrările se fac exact ca în autorizaţie. Am fost la faţa locului şi am verificat, totul e legal, conform cadastrului. Proprietarul a cerut deocamdată autorizaţie ca să-şi împrejmuiască terenul”, ne-a spus ieri Cătălin Băşoiu, şeful Direcţiei Arhitect Şef din Primărie. Nu s-a încălcat domeniul public, doar suprafaţa pe care o deţine proprietarul, a precizat Băşoiu.
În loc de stradă, rable şi gunoaie
Argeşeanul a cumpărat terenul de la Foresta, suprafaţa fostei căi ferate, iar reprezentanţii administraţiei publice locale, aceiaşi de acum, au refuzat atunci oferta de vânzare făcută direct către municipalitate de SC Foresta, pe motiv că nu sunt bani, şi s-a pierdut astfel singura posibilitate ca strada 1 Decembrie, şoseaua de centură a municipiului, să fie lărgită. Acum, o mulţime de cetăţeni au cumpărat câte o bucăţică din traseul căii ferate şi fiecare face ce vrea pe terenul său. Unii, cum este cazul proprietarului din faţa supermarketului Lidl, împrejmuiesc şi iau ceva şi din trotuar şi din carosabil, perfect legal, după cum susţine şeful Direcţiei de specialitate din Primărie. Pe alte asemenea terenuri au apărut gropi de gunoi sau minitârguri auto, iar Primăria îi caută pe proprietarii terenurilor ca să-i amendeze pentru gunoi sau pentru târgul de rable şi nu-i găseşte. În locul rablelor şi al gunoiului, al gardurilor şi a cine mai ştie ce va mai apărea de la gară până la Foresta, pe locul căii ferate, am fi putut avea, în sfârşit, o stradă cu trei sau poate patru benzi de circulaţie. Utilitatea acesteia este evidentă, mai ales în perspectiva, oricât de îndepărtată ar fi ea, a autostrăzii Piteşti – Sibiu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email