Licitaţia publică deschisă cu preselecţie pentru concesionarea Serviciului Regulat de Transport Public Local de Călători din municipiul nostru, care trebuia să se desfăşoare la sfârşitul săptămânii trecute, a fost reprogramată miercuri, 22 mai, la ora 10:00. Aceasta a fost amânată după ce li s-au mai solicitat câteva acte operatorilor din transport care s-au înscris la licitaţie. „La licitaţie s-au înscris două asociaţii de transport. Aceasta a fost amânată pentru miercuri, la ora 10:00, pentru că le-am cerut participanţilor câteva acte. Astfel, la o asociaţie am solicitat prezentarea bilanţului la data de 31.12.2012. Pentru a putea participa la licitaţie firma nu poate avea datorii şi prin acel bilanţ vom verifica aceste lucruri. La cea de-a doua asociaţie am cerut o adeverinţă de la Fisc, care să ateste că societatea nu are nicio datorie la data la care se organizează licitaţia. Alte probleme majore nu au fost”, a spus Nicolae Păunescu, şeful Biroului Transporturi, din cadrul primăriei municipiului Curtea de Argeş.