Două milioane de euro, profitul brut la Electroargeş

„Sper ca lucrurile să meargă foarte bine şi mai departe”, spune directorul general Ion Gavrilă. După cum aţi aflat din ziarul nostru de ieri, sâmbătă la Electroargeş a avut loc Adunarea Generală a Acţionarilor. După o şedinţă care a durat şapte ore, s-a stabilit revocarea din funcţia de administrator a lui Valeriu Toma şi a lui Laurenţiu Căpcănaru, Ion Gavrilă, membru al Consiliului de Administraţie, rămânând în această funcţie. Ion Gavrilă este în continuare director general al societăţii, datorită rezultatelor foarte bune pe care firma le-a avut şi le are sub managementul său. „Eu vreau să fiu corect şi să-mi fac treaba bine. Sper ca lucrurile să meargă foarte bine şi de acum încolo. Anul acesta Electroargeş va înregistra un profit brut de două milioane de euro”, ne-a spus directorul general Gavrilă. Noii administratori vor lua 15 milioane de lei vechi brut pe lună, în vreme ce fostul Consiliu de Administraţie încasa 40 de milioane, tot brut, aproape jumătate din bani fiind daţi la stat, pe asigurări şi impozite.
Povestea unui succes
„Acum cinci ani, Electroargeş era cu 200 de miliarde sub ceea ce trebuia să fie, acum vom avea profit de două milioane de euro, brut. E o schimbare”, spune directorul general, şi are dreptate. Eelctroargeş a avut succes, în ciuda crizei care pe alţii i-a omorât.
Afacerile producătorului de aparate electrocasnice Electroargeş au crescut în primul semestru cu 45,2% faţă de perioada similară a anului trecut, la 51,65 milioane lei (12,5 mil. euro), evoluţie susţinută de majorarea exporturilor, în principal pe pieţe din UE. Veniturile au urcat cu 17,8%, la 53,79 milioane de lei (13 mil. euro), iar cheltuielile s-au majorat cu 11,5%, la 49,53 milioane de lei (12 mil. euro). Profitul a crescut de peste trei ori, la 3,57 milioane de lei (0,8 mil. euro). Faţă de semestrul I 2009, în 2010 volumul vânzărilor la export a crescut ca efect al depăşirii crizei economice care a dus la diminuarea comenzilor în primele luni ale anului 2009. Ponderea exportului în totalul vânzărilor în anul 2009 era de 79,21%, iar în 2010 s-a ajuns la 88,59%, creştere înregistrată pe relaţia Karcher, dar şi la produsul Incubator de ouă exportat în ţări ca Italia, Spania, Libia, Moldova. Exportul majoritar se derulează în ţări ale UE, scria Ziarul Financiar în luna august. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email