Actul de identitate și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de e-mail a fiecărui serviciu județean sau poliție municipală/orășenească, informează printr-un comunicat Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Argeș.
„Atât copia actului de identitate, necesară obținerii unor documente de la poliție (cazier judiciar, avize, atestate etc.), cât și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de mail a fiecărui serviciu județean sau a fiecărei poliții municipale sau orășenești”, precizează comunicatul citat. Poliţia Curtea de Argeş nu are, însă, adresă de e-mail. „Puteţi să trimiteţi actul prin Poştă sau prin fax”, ne-a informat, amabil, agentul care a răspuns la telefonul instituţiei.
„(…) pentru a nu mai apela la serviciile poștale sau pentru a nu vă mai deplasa la unitatea de poliție, trebuie să transmiteți dovada plății amenzii la e-mailul unității teritoriale din care face parte agentul constatator care v-a sancționat.
De asemenea, nu mai este nevoie să veniți cu copie xerox a cărții de identitate pentru a obține documente eliberate de poliție.
Este suficient să transmiteți copia scanată a documentului de identitate pe e-mailul fiecărui serviciu județean sau poliție municipală/orășenească”, scrie în comunicatul IPJ.
Agentul de la Curtea de Argeş pare să nu fi aflat încă despre aceste lucruri. „Nu avem adresă de e-mail”, ne-a spus acesta, pe acelaşi ton politicos.
O altă noutate despre care ne informează Inspectoratul de Poliţie este că pentru obținerea certificatului de cazier judiciar nu se mai solicită timbrul fiscal în valoare de 2 lei.
Certificatul de cazier judiciar se eliberează, de regulă, pe loc, sau în cel mult 3 zile de la data solicitării.
La Poliţia Curtea de Argeş, programul de eliberare a cazierului judiciar este luni, marţi, joi, vineri, de la 8,30 la 11, iar miercuri de la 15 la 17,30. Aveţi nevoie de cartea de identitate şi de chitanţa prin care dovediţi că aţi plătit 10 lei la Serviciul Fiscal Curtea de Argeş.