De ce își cere scuze șeful Serviciului Piețe, Ionel Păunescu, în raportul de activitate pe anul trecut

Serviciile publice, și nu numai ele, sunt obligate să facă un raport de activitate anual, care să fie adus la cunoștința consiliului local și a cetățenilor. La Curtea de Argeș, primul care a realizat bilanțul activității și a publicat pe site-ul propriu raportul de activitate a fost Serviciul Public Piețe, Târguri și Oboare (SPPTO), condus de Ionel Păunescu.

”SPPTO a fost înființat în 1998 de Consiliul Local  Curtea de Argeș, este  un  serviciu  de administrare  operativă a piețelor din Curtea de Argeș, spații comerciale și de depozitare amenajate și neamenajate, platouri și târguri, este aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Curtea de Argeș și are ca obiect de  activitate asigurarea, gestionarea și urmărirea permanentă a desfășurării unui comerț civilizat al agenților economici și al diferiților producători agricoli individuali  de  pe  raza  municipiului Curtea de Argeș, precum și din celelalte localități limitrofe orașului Curtea de Argeș sau județul Argeș”, se arată în raport.

La SPPTO lucrează 13 persoane – un șef serviciu, un tehnician contabil și șase persoane personal de întreținere și salubrizare.

Au crescut veniturile

Veniturile din chirii au crescut în 2022 față de 2021, se arată în raport. Astfel, din chirii s-au încasat 556 917,36 în 2022, față de 509 183,19 în 2021, iar o creștere spectaculoasă au avut-o veniturile din taxe licitații publice, 19 130 în 2022 față de 450 lei în 2021.

Pentru acest an SPPTO și-a propus mai multe investiții – ”amenajarea  interioară  a  pieței  Posada, prin  refacerea  toaletei publice  nefuncționale, a instalațiilor electrice și de  iluminat, a alimentării   cu apă — canal,  amenajarea spațiilor neînchiriate de multă vreme cu scopul ca  acestea  să fie ocupate”, etc.

Ionel Păunescu a solicitat ca amenajarea accesului, parcărilor și a aleilor exterioare din  Piața Posada să fie inclusă pe lista  lucrărilor  Serviciului Public de Gospodărie Comunală din acest an, ”astfel încât  prin  înființarea  unei  alei bordurate și asfaltarea  perimetrală, să putem  asigura scurgerea apelor pluviale spre extremități, asigurând astfel o protecție temeinică zidurilor pieței, degradate  și  deteriorate  accentuat de-a  lungul timpului”.

De asemenea, în  planul de investiții figurează ”întocmirea în acest an a documentației aferente pentru repararea clădirii Hala Carne-monument istoric din Piața Centrală, după care, în funcție de bugetul disponibil,  să demarăm lucrările pentru refacerea acoperișului deteriorat”, se arată în raportul citat.

Finalul documentului este interesant – ”Pentru toate incidentele și neînțelegerile apărute în cursul anului analizat, dintre consumatori și diferiți comercianți din piețe, dintre salariați ai serviciului nostru și comercianți, sau chiar dintre mine și salariați, comercianți, consumatori ,sau chiar dintre mine și 1-2 consilieri locali, îmi cer scuze în nume personal tuturor și îi  rog ca  de  fiecare  dată  când  apare  vreo problemă sau vreo nemulțumire, să mă contacteze imediat”, scrie Ionel Păunescu în raportul său.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email