Cum vă puteţi înregistra în Spaţiul Privat Virtual

Începând cu data de 2 decembrie 2014 s-a extins accesul în Spaţiul Privat Virtual şi pentru contribuabilii care au domiciliul fiscal pe raza organelor fiscale din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Argeş. Serviciul “Spatiul privat virtual” constă în punerea la dispoziţia persoanelor fizice a unui spatiu virtual, aflat pe serverele Ministerului Finantelor Publice/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prin intermediul căruia se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor intre ANAF si persoana fizica in legatura cu situatia fiscala proprie a acesteia.
Persoanele fizice vor putea sa acceseze noul serviciu al ANAF prin doua modalităţi prin care îşi vor dovedi identitatea, prin certificate digitale calificate şi credentiale de tip nume/parola însoţite de coduri de autentificare de unică folosinţă OTP.
Prin Spaţiul Privat Virtual, în momentul de faţă, pot fi comunicate următoarele documente :
De către organul fiscal pentru contribuabil :
– Decizia de impunere anuală aferente veniturilor realizate începând cu anul 2013 si emise dupa data de 1 septembrie 2014;
– Situaţia obligaţiilor fiscale de plată;
– Nota obligaţiilor de plată;
– Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori;
De către contribuabil către organul fiscal :
– cerere privind Situaţia obligaţiilor fiscale de plată;
– cerere privind Nota obligaţiilor de plată;
– cerere privind Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email