Cum primiţi banii înapoi de la Electrica

De la începutul acestei luni, micii consumatori – în mod special cei casnici, au dreptul la compensaţii directe în cazul în care nu li se rezolvă la timp solicitările adresate vânzătorilor de energie electrică. Astfel, de la 1 februarie argeşenii pot cere compensaţii de la furnizorii de electricitate dacă anumite drepturile le sunt încălcate. De exemplu, în cazul în care contestaţi valoarea unei facturi în termen de 15 zile de la primirea ei, furnizorul este obligat să analizeze contestaţia şi să trimită un răspuns în 10 zile de la înregistrarea reclamaţiei. În cazul în care termenul  nu este respectat, puteţi cere furnizorului o compensaţie de 50 de lei. În situaţia în care aţi apucat să plătiţi deja factura, şi ulterior se dovedeşte că suma facturată este mai mare decât cea datorată, furnizorul trebuie să vă plătească diferenţa, plus majorări de întârziere, calculate de la data la care a fost achitată factura. De asemenea, la orice petiţie pe care o adresaţi, cum ar fi reclamaţii sau propuneri de îmbunătăţire a activităţii de furnizare trebuie să primiţi răspuns în termen de 15 zile lucrătoare de la data la care plângerea a ajuns la furnizor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email