Cu ce se ocupă Compartimentul management de proiect din Primărie

La Primăria Curtea de Argeş funcţionează un Compartiment management de proiect, la care tocmai ce au fost angajate două persoane. Este unul dintre cele mai importante din instituţie, atâta vreme cât primarul Nicolae Diaconu a declarat în repetate rânduri că şansa de dezvoltare a Curţii de Argeş este realizarea de proiecte cu fonduri europene. Iată care sunt cele mai importante atribuţii ale acestui compartiment :
Elaborează, în colaborare cu toate compartimentele, Programul de dezvoltare economico – socială a municipiului Curtea de Arges şi-l supune aprobării Consiliului Local municipal; întocmeşte portofoliul de proiecte prioritare la nivelul municipiului Curtea de Argeș, în vederea accesării fondurilor cu finanţare internaţională; elaborează analize, studii şi situaţii economice pe diverse domenii de activitate ce vizează dezvoltarea economică locală; participă la elaborarea materialelor de promovare economică a municipiului; creează pagina de internet a primăriei și a Consiliului Local Curtea de Argeș, și asigură actualizarea acesteia; prezintă propuneri pentru introducerea în bugetul de venituri şi cheltuieli a fondurilor necesare pentru dotarea şi buna desfăşurare a activităţii compartimentului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email