Cu ce s-a ocupat consilierul local Ion Şerban în ultimul an

Regulamentul de funcţionare al Consiliului Local Curtea de Argeş prevede că „fiecare consilier, precum şi viceprimarul, sunt obligaţi să prezinte un raport anual de activitate, care va fi făcut public prin grija secretarului”. A trecut un an de la învestirea noului Consiliu Local şi, potrivit Regulamentului citat, aleşii locali trebuoe să depună raport de activitate, iar acesta să fie făcut public. Din cei 19 membri ai Consiliului, doar Ion Şerban a făcut un raport asupra activităţii sale din ultimul an, iar zilele trecute a fost postat pe site-ul Primăriei.

12 pagini de propuneri

 

Raportul se întinde pe 12 pagini, şi este o trecere în revistă a sesizărilor şi propunerilor făcute de Şerban în primul an al noului său mandat de consilier local. Iată-le :

 „Am propus îmbunătăţirea presemnalizării şi semnalizării trecerilor de pietoni cu sistem luminos de avertizare în vecinătatea tuturor unităţilor şcolare. L-am interpelat pe primar cu privire la necesitatea verificării stării de funcţionalitate a bazinelor de apă (…)Rămâne nerezolvată problema călătorilor care sunt debatcaţi fie la intrarea în oraş fie la autogară, deoarece nu sunt prevăzute staţiile necesare de îmbarcare/debarcare. Am propus înfiinţarea unor treceri de pietoni la intrarea în parcul de la Terasa 1 Mai. Am propus alocarea unor sume de bani în vederea îmbunătăţirii calităţii hranei la Spital. Am insistat, la cererea unor locuitori ai străzii Petreşti, să se facă eforturi pentru ca apa să alimenteze toate casele. Am propus luarea unor măsuri în vederea curăţării Ansamblului Curţii Domneşti. Am propus realizarea unui audit financiar la Spitalul Municipal, pentru a se vedea cuum s-au cheltuit banii de la bugetul local. Am susţinut propunerea colegului Ionel Păunescu conform căreia centrala termică Ivancea 2 să nu mai fie scoasă la concesiune prin licitaţie. Am propus înfiinţarea unui call center. Am propus afişarea zilnică pe site-ul Primăriei a sumelor cheltuite şi destinaţia banilor. Am propus reducerea indemnizaţiei la contractul de mandat al managerului Aquaterm de la 78.000 la 48.000 de lei anual. Am propus să se ia act de încetarea contractului de mandat al administratorului, care expirase. Am propus ca procesele verbale întocmite cu prilejul recepţionării lucrărilor de moderniozare prin asfaltare a străzilor să fie prezentate individual în Consiliul Local. Am cerut să fie făcute publice toate rapoartele de audit întocmite după verificarea instituţiilor publice din Curtea de Argeş. La şedinţa ordinară din 30 mai 2017 am constatat că preşedintele de şedinţă, viceprimarul Gabriel Jubleanu şi secretarul Primăriei Radu Chirca n-au respectat art. 41(8), Cap. 3, din Regulamentul de funcţionare şi Organizare, care spune că (…)preşedintele de şedinţă alocă pentru punctul diverse cel mult 30 de minute”. Este vorba despre faptul că la acea şedinţă preşedintele de şedinţă nu a vrut să acorde timp pentru punctul „diverse”, spunând că nu este trecut pe ordinea de zi, fapt ce contrazice Regulamentul.

Mai departe, Şerban spune că vrea să intensifice vizitele în cartiere, că va acorda în continuare audienţe în fiecare joi, împreună cu ceilalţi consilieri PAM,  şi îi îndeamnă pe cetăţeni să vină „cu încredere” la audienţa şi la şedinţele de Consiliu Local ca să-şi prezinte doleanţele

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email