Copiii din cadrul AUDI au reluat cursurile la „Şcoala paralelă”

La sediul Asociaţiei umanitare „Dumnezeu este iubire” (A.U.D.I.) din municipiul nostru s-a desfăşurat, ieri, o şedinţă de lucru la care au participat cadrele didactice şi elevii care oferă gratuit meditaţii copiilor din cadrul asociaţiei. „La şedinţa de lucru au participat reprezentanţii AUDI, cadrele didactice şi elevii voluntari care oferă meditaţii gratuite copiilor din evidenţa asociaţiei, în cadrul procesului instructiv-educativ şi recreativ „Şcoala paralelă”. La şedinţa s-au monitorizat şi evaluat rezultatele obţinute de copii în urma serviciilor acordate. De asemenea, s-au ales obiectivele şi s-a stabilit programul de lucru pentru semestrul II. Ca furnizor autorizat de servicii sociale AUDI are ca obiectiv general obţinerea de rezultate în beneficiul persoanelor deservite, familiilor sau reprezentaţii legali ai acestora. Impactul serviciilor sociale este monitorizat permanent şi evaluat, constituind un element important al proceselor de îmbunătăţire continuă, transparenţă şi responsabilizare”, a declarat George Mitrache, director executiv AUDI.
„Programul „Şcoala paralelă” funcţionează ca un after-school”
În fiecare an, reprezentanţii asociaţiei umanitare monitorizează cu foarte mare atenţie tot ce se întâmplă cu copiii pe care îi au în evidenţă, urmărind în acelaşi timp şi îndeplinirea unor obiective. „În fiecare an, cei implicaţi în acordarea de servicii sociale celor din evidenţa AUDI stabilesc şi aplică un set clar de indicatori pentru evaluarea resurselor umane, materiale şi financiare, precum creşterea activelor, fluxul numerar, veniturile şi cheltuielile, dar şi acei indicatori pentru evaluarea performanţelor organizaţionale (numărul serviciilor sociale, numărul persoanelor deservite, diminuarea ratei de abandon şcolar, reducerea cazurilor de violenţă în familie şi rezultatele obţinute în decursul anilor)”, a mai spus directorul executiv al AUDI.  De asemenea, rezultatele obţinute la şcoală de către copiii din cadrul asociaţiei umanitare s-au îmbunătăţit considerabil. „Avem o mare satisfacţie pentru tot ce s-a realizat până acum. Au fost cazuri în care elevii care erau corigenţi au reuşit, în urma participării la cursurile „Şcolii paralele”, să fie admişi la liceu. În general s-au îmbunătăţit rezultatele elevilor. Mai mult decât atât programul „Şcoala paralelă” funcţionează ca un adevărat after-school. ”, declarat George Mitrache.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email