„Luând în considerare eroarea în anunţul public iniţial de concurs”, după cum spune Dorin Savu, şeful Biroului Resurse Umane din Primărie, concursul pentru postul de manager al Centrului de Cultură şi Arte „George Topîrceanu” din Curtea de Argeş se reia. Condiţiile sunt aceleaşi ca data trecută – vechime şapte ani, iar studiile – din categoria socio – umane, adică cinematografie şi media, teatru şi arte, muzică, arte vizuale, limbi moderne, limba şi literatura română, jurnalism şi ştiinţe ale comunicării, studii culturale. Noul calendar al concursului este următorul – 1 aprilie -data limită de depunerea a proiectelor de management, în format scris şi în format electronic precum şi a dosarelor de concurs de către candidaţi, 2 aprilie – selecţia dosarelor, 15 aprilie – 21 aprilie – analiza proiectelor de management, prima etapă, 6 mai – susţinerea proiectelor de concurs în cadrul interviului, a doua etapă, 14 mai – martie rezultatele. Din comisia de concurs face parte şi Ştefan Dumitrache. La primul concursc s-a înscris un singur candidat.
Vă reamintim că, de altfel, concursul pentru postul de manager al Centrului de Cultură şi Arte „George Topîrceanu” a stârnit lungi discuţii la şedinţa Consiliului Local care a avut loc la sfârşitul lunii februarie. Atunci, consilierul local Dan Petrescu a cerut să fie anulat concursul, pentru că anunţul de la poarta Primăriei nu corespundea cu ce a aprobat de Consiliu. „Să anulăm concursul, e penal! Primăria va fi dată în judecată, pentru că noi am aprobat ceva iar pe anunţul afişat la poarta Primăriei scria altceva. Cer anularea concursului, să fie corect şi să nu favorizăm pe nimeni”, a spus Petrescu. Şeful Biroului de Resurse Umane din Primărie spunea atunci că „a fost o eroare care a fost corectată”.