Printre concluziile raportului publicat de Curtea de Conturi în luna martie, raport realizat în urma unui audit făcut la Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Curtea de Argeş anul trecut, se numără şi cea potrivit căreia activitatea de audit din Primărie este slabă pentru că se ocupă o singură persoană de ea. Ca să rezolve problema, administraţia locală a dublat personalul Compartimentului de audit public intern … de la un angajat la doi.
Modificarea se regăseşte în noua organigramă a Primăriei din acest an, conform căreia instituţia are 78 de posturi, din care 61 ocupate, 14 vacante, unul temporar ocupat şi două temporar vacante. Este acelaşi număr de posturi ca anul trecut, dar structura s-a schimbat şi ea – s-au desfiinţat Compartimentul de monitorizare proceduri administrative şi Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, au mai fost desfiinţate nişte posturi şi au fost înfiinţate altele, dar „numărul de funcţii desfiinţate corespunde cu cel al funcţiilor nou înfiinţate”, potrivit organigramei.