Consilierul local Dan Petrescu a remarcat, la şedinţa la care a fost aprobată execuţia bugetului local pe anul trecut, că la venituri proprii este „o diferență foarte mare la impozitele pe terenuri persoane juridice”, iar alt consilier a observat că „ prevederile bugetare la venituri sunt realizate în procent de 62%”, şi amândoi i-au cerut explicaţii directorului executiv al Primăriei, Gheorghe Florescu atunci. Acesta le-a spus că „ponderea nerealizărilor vine de la fondurile europene, iar de la Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei anul trecut nu au fost prea multe plăți la creșa și grădinița aflate în construcţie”.
O altă problemă ridicată de aleşii locali la acea întrunire a fost aceea că sunt 1013 procese verbale de contravenție, pentru care s-au trimis somații și titluri executorii în condiţiile în care este în vigoare o lege care spune că aceste sume se transformă în muncă în folosul comunității.
Primarul Panţurescu spune însă că „se fac acele dosare pentru munca în folosul comunității”. Tot legat de banii comunităţii consilierii au mai aflat că la impozitul pe teren, clădiri și auto la persoanele fizice se constată o încasare de sub 50% față de drepturile constatate. Chiar şi aşa, directorul executiv al Primăriei a precizat că față de anul trecut au crescut încasările.
La 31 decembrie 2020, 26 de firme aflate în procedură de insolvenţă şi faliment aveau o datorie totală de 6.170.537 lei la bugetul local. La aceeaşi dată, 346 de cetăţeni aveau o datorie de 799.740 lei.