Direcția de Asistență Socială va digitaliza toate documentele
Consiliul Local Curtea de Argeș a încheiat un protocol de colaborare între Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și Unitatea Administrativ Teritorială (UAT) Curtea de Argeș pentru punerea la dispoziție (primirea în gestiune) a unui pachet de echipamente (imprimantă multifuncțională, calculator, tabletă) și a procedurilor de utilizare a aplicațiilor informatice cu scopul creării unul sistem informatic integrat în domeniul asistenței sociale.
De asemenea, Consiliul Local aprobat încheierea protocolului de colaborare între Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și UAT Curtea de Argeș pentru desfășurarea activității de digitalizare (inventariere, scanare și indexare) a documentelor din cadrul dosarelor beneficiarilor de servicii sociale activi, respectiv activitatea de constituire a Registrului național al beneficiarilor de asistență socială și furnizarea de servicii electronice în domeniul asistenței sociale.
Este vorba despre un proiect prin care Ministerul Muncii și Protecției Sociale, în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României și Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, îl implementează -”HUB de servicii MMPS-SII MMPS”,
Prin acest proiect sunt furnizate servicii electronice prin crearea facilității de depunere on-line a cererilor de beneficii de asistență socială și servicii sociale prin intermediul unui singur punct de contact cu cetățeanul – portalul MMPS, modulul e-Asistență Socială, și de posibilitate de consultare on-line a dosarelor de către orice cetățean sau întreprindere, constituirea dosarelor electronice ale beneficiarilor de servicii sociale și implicit optimizarea și modernizarea activității specialiștilor prin implementarea unui modul de management de caz.