Ce sesizează argeşenii la OPC: „Scăpaţi-ne de hoţi!”

În primele şase luni ale acestui an,  Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului a organizat peste 1.000 de controale. Acţiunile inspectorilor OPC au scos la iveală fel de fel de probleme, de la alimente cu termenul de valabilitate expirat şi până la facturarea incorectă a convorbirilor telefonice. Au fost însă şi sesizări cel puţin ciudate, care au sosit pe adresa celor de la Protecţia Consumatorului. „Scăpaţi-ne de hoţii din ţară! Aşa suna una dintre sesizări. O parte din răbufnirea acestui cetăţean o reluăm asupra noastă ca un semnal”, a spus Gheorghe Nicuţ, directorul coordonator adjunct al CJPC. Din numărul total de petiţii, cele mai multe au fost din domeniul prestărilor de servicii. „S-au înregistrat 1.070 de petiţii, dintre care 133 pe produse alimentare, 281 pe produse nealimentare şi 654 de prestării servicii”, a explicat Gheorghe Nicuţ. Cele mai multe reclamaţii au fost în următoarele domenii: nerespectarea contractelor la telefonia mobilă şi fixă, facturarea incorectă a convorbirilor telefonice, modificarea de dobânzi la contractele bancare, întreruperile de energie electrică, neefectuarea reparaţiilor la autoturismele în garanţie şi comportament incorect faţă de clienţi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email