Astăzi, începând cu orele 15,00, la primărie are loc şedinţa ordinară a lunii august a Consiliului Local Curtea de Argeş. Pe ordinea de zi sunt trecute şapte proiecte de hotărâri, primele două referindu-se la aprobarea conferirii unor diplome şi la aprobarea rectificării bugetului local. Cum municipalitatea a preluat în administrare Spitalul Municipal, consilierii locali vor aproba astăzi bugetul instituţiei pentru trimestrele III şi IV din acest an. Mai departe, aleşii urbei completează o hotărâre anterioară şi aprobă organigrama şi statele de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului şi ale serviciilor publice fără personalitate juridică, şi aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului Public de Asistenţă Socială. Ultimele două proiecte de hotărâri de pe ordinea de zi a întrunirii Consiliului Local se referă la aprobarea concesionării directe a unor terenuri şi la închirierea prin licitaţie publică a unui garaj.