Cât costă paza Primăriei şi a altor 4 obiective

Primăria Curtea de Argeş a anunţat licitaţie publică, pe sistemul electronic de achiziţii publice, SICAP, pentru servicii de pază pentru sediu. Conform SICAP, valoare estimată a contractului scos la licitaţie este de 135.960 lei, iar data limită pentru depunerea ofertelor – 6 aprilie, orele 12:00.

Conform anunţului, „prestatorul va asigura servicii de pază pentru sediul Primăriei Municipiului Curtea de Argeș, prin intermediul unui post de pază permanent, cu program de 24 ore/24ore, inclusiv sâmbăta, duminica și în zilele de sărbătoare legale. Paza va fi asigurată de către operatori specializați în servicii de pază și protecție. Aceștia trebuie să fie constituiți și să funcționeze potrivit legislației în vigoare privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor”.

Primăria are dreptul de a verifica modul de prestare a serviciilor pentru a stabili conformitatea lor cu prevederile din propunerea tehnică, caietul de sarcini și Planul de pază al obiectivului avizat de organele de poliție, în conformitate cu prevederile legale. Verificarea calității serviciului se va face inopinat, prin sondaj. În cazul distrugerilor sau sustragerilor de bunuri, dacă în urma cercetărilor efectuate se constată vinovăția agenților de pază,  prejudiciul va fi recuperat de la prestator.

 La licitaţie pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă aceștia dețin sau nu un cont în SICAP, dar care dețin licență eliberată de Inspectoratul General al Poliției Române, cu avizul prealabil al Serviciului Român de Informații.

 

Serviciul de Gospodărie pune la bătaie 330.114 de lei pentru paza a 5 obiective

 

Şi Serviciul Public de Gospodărie Comunală (SPGC) a scos la licitaţie contractul pentru „Servicii de pază, patrulare, monitorizare şi intervenţie pentru obiectivele – sediul SPGC, Cimitirul „Sfinţii Îngeri”, staţia de asfalt şi complexul sportiv (sala de sport, stadionul şi bazinul de înot).

Serviciile vor fo prestate astfel – sediul SPGC: 24h/24h; 2. Cimitirul „Sfinţii Îngeri”: de luni până vineri de la ora 16.00 la ora 8.00; sâmbata, duminica şi sărbatorile legale: 24h/24h; staţia de asfalt: de luni până vineri de la ora 16.00 la ora 8.00; sâmbata, duminica si sărbatorile legale: 24h/24h; complexul sportiv: de luni până duminică de la ora 20.00 la ora 8.00.

Valoarea contractului pe opt luni este estimată la 330.114 lei, iar valoarea pentru 12 luni – 491.250 lei. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimată până la 31.12.2020, în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele. Suplimentarea contractului este condiţionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. Valoarea totală estimată a contractului este de 330.114 lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email