Zilele trecute a avut loc la Primărie dezbaterea publică a bugetului de venituri și cheltuieli al SC SALUBRITATE PUBLICĂ URBANĂ (SPU) SRL pe anul 2023.
Municipiul Curtea de Argeș are calitatea de acționar unic al S.C. SALUBRITATE PUBLICĂ URBANĂ CURTEA DE ARGEȘ SRL, competența de aprobare a bugetului de venituri și cheltuieli al societății revenind consiliului local, precizează directorul executive al Primăriei, Anca Frujinoiu, în raportul de specialitate la proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului SPU.
Conform raportului, veniturile totale prevăzute a se realiza sunt de 4.224 000 lei, din care venituri din exploatare 4.223 000 lei și venituri financiare de o mie lei.
Cheltuielile totale prevăzute a se realiza sunt de 3.944 000 lei, din care cheltuieli cu bunuri și servicii 1.117 000 lei, cheltuieli cu impozite, taxe și alte cheltuieli assimilate 33 000 lei, cheltuieli de personal 2.552 000 lei, alte cheltuieli de exploatare 240 000 lei și cheltuieli financiare 2 000 lei.
La dezbatere au participat directorul SPU, Cătălin Nastea, contabila firmei, un consilier local, Emanoil Lică, un cetățean și reprezentanți ai presei locale.
Doina Heroiu, contabilul SPU, a făcut o scurtă prezentare a bugetului, iar directorul Cătălin Nastea a spus că anul acesta nu are în vedere investiții mari, pentru că sunt în implementare investițiile de anul trecut, și că de când au început lucrările la trotuare și străzi facturile emise către Primărie pentru salubrizarea orașului sunt cu 10% mai mici.
”Vrem să mai cumpărăm o automăturătoare mai mare decât cea pe care o avem acum”, a mai spus Cătălin Nastea.