Contractul de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate efectuate cu autobuze în municipiul Curtea de Argeş a fost prelungit cu cinci luni de către Consiliul Local la şedinţa de joi. Contractul expiră pe 4 septembrie. Administraţia locală implementează un proiect cu fonduri europene prin care se schimbă complet transportul local, dar până când începe efectiv proiectul transportul local nu poate rămâne în aer. Oricum, şi până când a fost semnat acest din urmă contract, în 2015, au fost multe probleme.
Vă reamintim că în 2013, preţ de câteva ore, Asociaţia Translocal, cea care se ocupă de transportul local de călători în municipiul Curtea de Argeș, a oprit circulaţia microbuzelor deoarece îi expirase contractul cu Primăria. Consiliul Local i-a acordat însă o prelungire a contractului până la finalizarea licitaţiei, numai că licitaţia publică deschisă cu preselecţie pentru concesionarea Serviciului Regulat de Transport Public Local de Călători din municipiul Curtea de Argeș a fost contestată de mai multe ori.
În urma analizării ofertelor depuse, câştigătoarea licitaţiei a fost desemnată Asociaţia Translocal, dar, deoarece s-au considerat nedreptățiți de către autoritățile locale, reprezentanții SC Manolo Auto Zob SRL, cealaltă firmă care s-a înscris la licitaţie, au depus mai multe contestații și au dat în judecată Primăria. Astfel, la Tribunalul Argeș instanța a dat câștig de cauză Primăriei, dar Manolo Auto Zob a făcut recurs iar procesul s-a judecat la Curtea de Apel București.Până la urmă şi această instanţă a dat câştig de cauză Primăriei, iar Asociaţia Translocal s-a ocupat de transportul public în următorii şase ani.