Asfaltarea de 11 milioane de euro, din nou pe SEAP

Proiectul realizat din fonduri europene a dat naştere la o mulţime de comentarii. Licitaţia de lucrări a fost pusă pe SEAP de două ori, şi de fiecare dată a fost contestat caietul de sarcini. Reprezentanţii PDL i-au acuzat pe primar şi pe echipa lui că „ori nu ştiu ori nu pot” să facă un caiet de sarcini care să nu poată să fie contestat. Chiar şi colegul primarului din USL, preşedintele PNL, viceprimarul Costinel Vasilescu, a spus despre această licitaţie că e convins că oprirea proiectului nu a avut temei politic ci doar „incompetenţa celui care a făcut caietul de sarcini”. Mai mult, au fost unii care au spus că primarul nu vrea să „dea drumul proiectului” din motive electorale. „Nu sunt nebun ca, după ce am alergat atât ca să obţinem finanţarea pentru proiect, acum să nu mai vreau să-l pun în practică. Toate acuzaţiile sunt nefondate. Caietul de sarcini e foarte clar”, a spus şi primarul.
O mie de pagini de documente
La conferinţa de presă primarul a adus caietul de sarcini. „Acesta începe de la pagina 1358, în documentaţia de atribuire, şi se termină la pagina 1587. Fiecare lucrare care trebuie făcută e detaliată”, a spus primarul.
Termenul de execuţie al lucrărilor este de 18 luni de la semnarea contractului. Vor fi asfaltate 47 de străzi din cartierele Marina – Poştei, Noapteş precum şi toate arterele de circulaţie care fac legătura între Valea Sasului şi cartierul Groape.
Conform fişei tehnice a lucrării, cei care participă la liictaţie trebuie să facă dovada deţinerii ţi disponibilizării (din dotarea proprie, prin contracte/convenţii de închiriere)a unei staţii de betoane autorizată şi a unui laborator minim grad III autorizat pentru încercări de betoane. De asemenea, alte documente care trebuie aduse sunt – dovada deţinerii si disponibilizării (din dotarea proprie, prin contracte/ convenţii de închiriere) a unei staţii de mixtură asfaltică autorizată conform prevederilor legale şi a unui laborator minim grad III autorizat pentru încercări de mixturi asfaltice, dovada deţinerii şi disponibilizării utilajelor (din dotarea proprie-facturi, prin contracte/convenţii de închiriere) pentru lucrările ce urmează a fi executate, lista documentelor din oferta care sunt confidenţiale(dacă este cazul).
Care sunt criteriile de acordare a punctajului
Criteriile de acordare a punctajului sunt  – preţul 45%, durata de execuţie a lucrărilor 5%, planul calităţii propus pentru executarea lucrărilor 25%, planul de management de mediu 15%, planul de management SSM 10%. Valoarea estimată a lucrărilor, fără TVA, este de 35,402,699 lei, iar garanţia de participare:700.000 lei. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 octombrie, ora 9.
Tot din bani europeni, Primăria va realiza şi un centru de recreere pentru pensionari şi un centru de zi pentru cei cu dizabilităţi. Locul destinat celor trecuţi de prima tinereţe va fi amenajat în centrul municipiului, în locul fostului Dispensar TBC. Pentru cei cu dizabilităţi vor fi amenajate două spaţii distincte, la Căminul Cultural şi respectiv Şcoala de la Valea Sasului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email