Activezi de ceva timp pe piata dar totusi afacerea ta nu a ajuns la adevarata sa valoare? Crearea unui site complet optimizat este absolut esentiala in vederea infaptuirii acestui scop.
Pentru a putea face acest lucru asa cum se cuvinte, fie trebuie sa detii personal cunostintele necesare pentru crearea unui site si optimizarea acestuia, fie trebuie sa apelezi la serviciile unor specialisti in domeniu.
Daca pana nu de mult singura modalitate de a achizitiona un produs era de a vizita fizic magazinul in care acesta se regasea, acum cei mai multi opteaza pentru varianta achizitionarii din cadrul magazinelor online. Astfel ca, in calitate de detinator al unei afaceri, cel mai indicat este sa urmaresti sa te dezvolti si pe acest plan – asta doar daca vrei cu adevarat ca lucrurile sa evolueze spre bine.
CEO-ul unei dintre cele mai renumite companii de optimizare si servicii SEO, Eugen Sotropa, a declarat in cadrul unui interviu:
“Desi pare simplu, procesul SEO implica anumiti pasi, care trebuie parcursi cu rigurozitate pentru a obtine rezultatele dorite. Pentru a atinge o pozitie de top pe prima pagina a motoarelor de cautare, este esential ca intreg continutul site-ului sa includa cuvinte cheie valoroase, dar si ca site-ul sa respecte toate regulile impuse de aceste motoare.”
Ce pasi trebuie neaparat parcursi atunci cand doresti sa iti cresti afacerea?
1. Evaluarea calitatii site-ului – in vederea realizarii acestei etape cat mai cu folos, expertii E-advertising vor realiza o analiza amanuntita a site-ului, in urma careia vei vizualiza lipsurile afacerii tale. Acestia vor genera cateva sugestii cu scopul de a contribui la cresterea performantei paginii web, bazandu-se in mod deosebit pe experientele pe care utilizatorii le-au avut. In acest mod, este aproape imposibil ca cifra de afaceri sa continue sa stagneze.
2. Stabilirea unei strategii bine definite – de acest pas se ocupa indeaproape departamentul SEO al companiei, care va apela la strategiile potrivite pentru ca afacerea ta sa creasca. Este necesar ca aceste strategii sa fie implementate cat mai corect pentru ca afacerea sa fie propulsata catre top.
Pentru a verifica nivelul de dezvoltare al site-ului tau si pentru a descoperi care sunt imbunatatirile de care acesta are nevoie, poti face un audit SEO gratuit. In acest mod, vei sti cu exactitate care sunt motivele pentru care site-ul tau nu se afla in primele pagini de cautari Google. Auditul iti va oferi un raport in ceea ce priveste nivelul de performanta SEO al paginii tale.
3. Optimizarea ON-SITE – in cadrul acestui pas se urmaresc doua aspecte ce nu trebuie pierdute nicicum din vedere: implementarea continutului si implementarea tehnica. In cadrul textelor se vor introduce cuvintele cheie potrivite, identificate pe parcursul cercetarii. In ceea ce priveste celalalt tip de implementare, se va urmari modificarea corespunzatoare a anumitor elemente precum link-urile interne si cele canonice, informatiile meta, dar si tag-urile.
4. Content Marketing-ul – vizeaza crearea periodica a unui continut de calitate, care sa mentina sau sa creasca pozitionarea in rezultatele cautarilor. Compania E-advertising te poate ajuta oferindu-ti un serviciu optional, prin care iti va mediatiza afacerea prin diverse comunicate de presa, canale de televiziune sau stiri. E un process complex si care se realizeaza doar in baza unei strategii atent gandite, astfel incat sa maximizeze si sa eficientizeze rezultatele.
5. Analiza detaliata – o regula de baza in marketing spune ca o campanie sau strategie ce nu este monitorizata si analizata nu este altceva decat timp pierdut. Altfel spus, e foarte important sa se stranga cat mai multe date, informatii si sa se realizeze o analiza atenta a strategiilor implementate pentru a vedea ce canale sunt mai eficiente, ce tehnici au avut mai mult succes, iar in felul acesta se poate vedea evolutia, respectiv unde trebuie sa se aloce resurse importante.