7 angajaţi ai Primăriei au participat la cursuri de formare profesională

„Legea ne obligă ca la fiecare doi ani angajaţii Primăriei să participe la cursuri de formare profesională”, spune Dorin Savu, şeful Biroului Resurse Umane din Primăria Curtea de Argeş. Astfel, anul trecut şapte angajaţi au participat la cursuri, dar de data aceasta cursurile au fost online şi nimeni nu a mai plecat la mare sau la munte ca să se şcolească. Ce-i drept, Primăria Curtea de Argeş este departe de „performanţele” celei de la Băiculeşti care şi anul trecut, în ciuda pandemiei, a trimis la munte, la un hotel boutique de trei stele, un angajat. După cum v-am informat la vremea respectivă, Comuna Băiculeşti a achiziţionat, pentru un un curs de formare profesională ISU, servicii hoteliere hotel 3* Bulevard Elexus Boutique Predeal  în perioada 08.11-15.11.2020. Cursul s-a numit „ Gestionarea situaţiilor de urgenţă în instituţiile publice”, iar toată afacerea a costat  3556.3 lei. La Băiculeşti nu s-au putut face cursurile online, cum au făcut cei de la Curtea de Argeş, chiar dacă localitatea a avut la un moment dat un număr record de cazuri covid dar şi multe alte probleme.

Cei şapte funcţionari de la Curtea de Argeş care au participat la cursurile online care au costat 1450 lei, sunt trei de la Taxe şi impozite, unul de la Compartimentul Supraveghere video şi trei de la Compartimentul Agricol.

Pentru anul acesta nu s-a stabilit cine şi la ce fel de cursuri participă. „Pentru anul acesta, mai ales că sunt condiţii excepţionale, nu putem face programări”, ne-a mai spus Dorin Savu. Dacă pandemia nu va încetini, probabil că funcţionarii vor merge tot online la cursuri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email