4 milioane euro pentru 6 kilometri de drum prin pădure

Reprezentanții noștri la nivel județean tocmai au aprobat bugetul de investiții pe anul în curs. Sigur, mare parte din investiții se referă la infrastructura rutieră. Drumurile judeţene și naționale din județul Argeș ocupă un loc fruntaș în topul celor mai proaste drumuri din țara. Iată că în sfârșit se alocă sume frumoase pentru mult așteptatele asfaltări. Împrejurimile municipiului Curtea de Argeș necesită o parte din aceste fonduri pentru reabilitarea sau asfaltarea unor porţiuni de drum.
Din totalul de 107 milioane lei reprezentând bugetul pentru investiții la nivelul județului Argeș, cea mai importantă sumă revine infrastructurii rutiere din zona Cotmeana – la punctele 21 și 29 din programul de investiții cu suma de aproape 28 de milioane de lei (aproximativ 6.5 milioane euro) pentru asfaltarea unui drum de aproape 30 kilometri. Sigur, doar nu credeați că am plătit 4 milioane de euro pentru refacerea unui pod în Cateasca degeaba…. el trebuie conectat la un drum la fel de costisitor.   Totuși, nordul județului, după cum vă spuneam, nu a fost uitat. Se alocă al doilea loc că importanţă dintre toate investițiile județului asfaltării unui drum care probabil are importanţă strategică. La punctul 34, suma de 15.773.830 lei – adică 3.6 milioane de euro – revine asfaltării a numai 6.5 km de drum în comună Muşăteşti, mai precis drumul ce leagă comuna Muşăteşti de schitul Robaia. Suntem de acord că importanţă turistică și ecumenică a acestui așezământ este deosebită, de asemenea că parcul auto al Arhiepiscopiei deține câteva autoturisme foarte sensibile care necesită drumuri bune, dar mi se pare că prea suntem luați de proști. Adică zonă montană, care aduce mii de turiști, sau platforma industrială Dacia, orașe precum Câmpulung sau comune mari precum Nucșoară așteaptă de ani buni investiții în infrastructură și noi aruncăm aproape 4 milioane de euro pe 6 kilometri de drum prin pădure până la urmă pentru a asfalta drumul către o proprietate privată. 

Dr. Cristian Marin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email