380 de milioane pentru două bariere de acces în parcarea Primăriei

Luni este programată şedinţa extraordinară a Consiliului Local Curtea de Argeş de adoptare a bugetului. De altfel, este ultima zi în care aleşii locali pot face asta fără să iasă din termenul prevăzut de lege. Directorul economic al Primăriei, Gheorghe Florescu, a spus că realizarea bugetului a presupus „un efort extraordinar”, pentru că a fost nevoie şi de „o estimare pe următorii trei ani”.
Un buget „strâns”
La şedinţa convocată „de îndată”, ieri, s-a discutat şi despre proiectul bugetului. „E un buget destul de strâns, am tras de el ca să avem sume pentru derularea proiectelor cu fonduri europene”, a explicat primarul Nicolae Diaconu.  Bugetul e construit pe două secţiuni – secţiunea de funcţionare, care acoperă finanţarea cheltuielilor curente pentru realizarea competenţelor stabilite de lege, şi secţiunea de dezvoltare, care se referă la implementarea politicilor de dezvoltare locală.  Veniturile proprii sunt în sumă de 21 milioane de lei noi şi se compun din impozite şi taxe pe proprietate, venituri din capital, venituri din proprietate, cote defalcate din impozitul pe venit. Amănunte despre felul în care vot fi cheltuiţi banii publici la Curtea de Argeş le veţi afla din numere viitoare ale ziarului nostru. Astăzi vă dăm doar două exemple de cheltuieli – 820 de milioane un cântar pentru maşinile Serviciului Public de Gospodărie Comunală (SPGC) şi 380 de milioane pentru două bariere care urmează să fie montate la Primărie, la intrarea în parcare. În primul caz, Ioan Ghiţă, directorul Serviciului Public de Gospodărie, a spus că autovehiculele SPGC nu mai pot ieşi pe drumurile publice dacă nu sunt cântărite. În privinţa barierelor de acces se va discuta probabil la şedinţa de luni. Oricum, aleşii locali întâlnesc astăzi în comisii de specialitate ale Consiliului Local ca să dezbată proiectul bugetului propus de primar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RSS
Follow by Email