„Ne apropiem de 𝟮 𝗸𝗺 𝗱𝗲 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗳𝗼𝗿𝗮𝘁, fiind executați în total 1935 metri pe ambele fire, din care 1032 metri de tunel pe firul ieșirii din tunel – sensul Sibiu-Pitești (Tunel Daniela) şi 883 metri de tunel pe firul intrării în tunel – sensul Pitești-Sibiu (Tunel Alina)”, anunță marți Ionel Scrioșteanu, Secretar de stat – Ministerul Transporturilor, aflat pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 – 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶, acolo unde se construiește primul tunel rutier la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză pe sub Dealul Momaia din județul Argeș.
El mai spune că „în acest moment ne apropiem de 𝟮 𝗸𝗺 𝗱𝗲 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗳𝗼𝗿𝗮𝘁, fiind executați în total 1935 metri pe ambele fire, din care 1032 metri de tunel pe firul ieșirii din tunel – sensul Sibiu-Pitești (Tunel Daniela) şi 883 metri de tunel pe firul intrării în tunel – sensul Pitești-Sibiu (Tunel Alina); la construcția celor două fire ale tunelului se lucrează concomitent, 24 din 24 ore, 7 din 7 zile; la tunelul Daniela au fost executați 537 metri din radier și 262 metri din fundatie; la tunelul Alina au fost executați 610 metri din radier și 310 metri din fundatie. Sunt prezenți pe șantier cca 640 muncitori și 213 utilaje.
După ce se vor finaliza lucrările, tunelul rutier va avea denumirea oficială „Tunel Curtea de Argeș”.