Miercuri, 29.03.2023, la ora 15,00, are loc ședința ordinară a consiliului local pentru luna martie, cu 16 puncte pe ordinea de zi. Primul proiect se referă la alegerea președintelui de ședință în locul Loredanei Stancu, cea care a condus ultimele patru ședințe, apoi urmează conferirea unor Diplome de recunoștință pentru cuplurile care au împlinit 50 de ani de căsnicie și aprobarea procesului verbal încheiat în ședința ordinară din data de 28.02.2023.
Celelalte proiecte care vor fi dezbătute de aleșii locali se referă la – desemnarea unui consilier local care va face parte din comisia mixtă de soluționare a contestațiilor privind repartizarea locuințelor de serviciu din fondul locativ al municipiului Curtea de Argeș, desemnarea reprezentanților consiliului local în comisiile de evaluare și de soluționare a contestațiilor pentru evaluarea anuală a managementului exercitat în anul 2022 la Centrul de Cultură și Arte „George Topîrceanu” și la Biblioteca Municipală Curtea de Argeș, aprobarea studiului de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici și a devizului general, faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiții „Extinderea rețelei de canalizare în Municipiul Curtea de Argeș pe strada Victoriei și străzile adiacente”, aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al S.C. SALUBRITATE PUBLICĂ URBANĂ SRL pentru anul 2023, aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului local de urbanism aferent pentru stabilire reglementări urbanistice pentru suprafața de 1113,00 mp în vederea realizării investiției “Construire Locuință unifamilială și împrejmuire teren” situată în județul Argeș, municipiul Curtea de Argeș.
Un nou supermarket în oraș
Un alt PUZ trecut pe ordinea de zi, împreună cu Regulamentul local de urbanism aferent, este pentru schimbare destinație și stabilire reglementări urbanistice în vederea realizării investiției, “Construire supermarket și alte spații comerciale cu regim de înalțime parter înalt, amplasare container reciclare, post trafo, bazin rezervă incendiu, bazin retenție, amenajări exterioare incintă (rampă de andocare, platformă parcare, spații verzi, drumuri, trotuare, padocuri cărucioare), împrejmuire, totem și elemente de semnalistică publicitară, accese rutiere și pietonale, racorduri la drumurile publice și organizare de șantier”, situată în Județul Argeș, municipiul Curtea de Argeș, aprobarea valorii alocației zilnice de hrană la Centrul de consiliere socio-educativă „Acces” și Centrul pentru persoane adulte cu dizabilități „Sfântul Justinian”
De asemenea, vor fi discutate și probabil aprobate de consilierii locali organigrama și statul de funcții ale Serviciului Public de Gospodărie Comunală Curtea de Argeș pentru anul 2023 și Programului de lucrări al Serviciului Public de Gospodărie Comunală pe anul 2023.
Alte proiecte de hotărâri se referă la aprobarea închirierii spațiilor nr. 18 A și 21 din Piața Agroalimentară Posada, aprobarea închirierii unui teren platou din Piața Centrală, aprobarea închirierii unor terenuri platou din Piața Ivancea, precum și completarea Anexei nr. 1 și Anexei nr. 2 la H.C.L. nr. 39/2022 pentru aprobarea modului de stabilire a prețului minim de închiriere a terenurilor și spațiilor comerciale proprietate publică și privată situate în municipiul Curtea de Argeș.
Totodată, Consiliul Local va aproba modificarea și completarea H.C.L. nr. 126/2019 pentru aprobarea tarifelor practicate la complexul de natație.